Skip to main content
Planlægger du at afholde et møde eller event i nærmeste fremtid, og har du brug for et velegnet lokale?

Afhold dit møde eller en konference hos os i Københavns centrum. Vores moderne mødefaciliteter med naturligt dagslys tilbyder en inspirerende ramme og kan rumme både små og større grupper. Hotellets centrale beliggenhed gør det nemt at udforske byen før og efter mødet. Derudover sørger vi for parkeringen!
 

BOARD ROOM

Til en mere privat forsamling

FACILITETER

Skærm

Trådløst internet

EVENT ROOM

Til begivenheder med all-inclusive

FACILITETER

Skærm
Projektor
Trådløst internet

 

PAKKER

Heldags-mødepakke
695 DKK pr. person inkl. moms

Halvdags-mødepakke inkl. frokost
495 DKK pr. person inkl. moms

DAGSPAKKEN INKLUDERER

  • Udlejning af lokale med AV-udstyr

  • Let morgenmad med kaffe/te ved ankomst

  • Vand og frugt i løbet af dagen

  • Kaffepause med noget forfriskende at drikke og forskellige snacks

  • Frokost serveret i vores restaurant

  • Kaffepause med smoothies og hjemmelavet kage

Du er velkommen til at nyde de udendørs faciliteter i vores Garden Bar i pauser og til frokost.

Vi er fleksible i forhold til at tilpasse pakkerne til dine behov. Mødelokalerne kan også lejes alene uden mad og drikke.

Kontakt os på booking@hoteltwentyseven.dk for at booke vores mødelokaler, eller hvis du har yderligere spørgsmål.
 

EVENT ROOM

Perfekt til begivenheder af enhver art, hvor du vælger mellem et langbord (30 personer) eller separate borde (50 personer). Faciliteter inkluderer skærm, projektor, Wifi.
 

RESTAURANT

Vores hyggelige restaurantområde kan rumme op til 80 personer.

HAVE

Vores udendørs Garden Bar kan rumme op til 70 personer og inkluderer en bar og grill-område.

KLAR TIL AT BOOKE?

 Kontakt os på booking@hoteltwentyseven.dk for yderligere spørgsmål og booking.

Tilbage til top